Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ECU -работи на 3 цилиндъра

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с ECU -работи на 3 цилиндъра

    Здравейте колеги!
    След януарските студове ми дефектира ECU-то. Става въпрос за Алфа 147 1.6 105к.с. , както карах с 90км изведнъж светна жълтата индикация на таблото символизираща двигател (check engine). Двигателя започна да работи на 3 цилиндъра като неработещ се оказа 3-ти цилиндър. Кабели, свещи, бобини всичко е изправно но от ECU-то няма сигнал към бобината на трети цилиндър. Ще съм ви благодарен, ако препоръчате човек или сервиз за гр. Бургас, който може да помогне!

  • #2
    Първоначално публикувано от alfa_maniak Покажи съобщение
    Здравейте колеги!
    След януарските студове ми дефектира ECU-то. Става въпрос за Алфа 147 1.6 105к.с. , както карах с 90км изведнъж светна жълтата индикация на таблото символизираща двигател (check engine). Двигателя започна да работи на 3 цилиндъра като неработещ се оказа 3-ти цилиндър. Кабели, свещи, бобини всичко е изправно но от ECU-то няма сигнал към бобината на трети цилиндър. Ще съм ви благодарен, ако препоръчате човек или сервиз за гр. Бургас, който може да помогне!
    Какво ти показа диагностиката и как разбра, че свещите са ти в ред. как провери и кабелите, бобината

    Comment


    • #3
      Мой приятел, който е механик разменя бобините, както и свещите между различните цилиндри, кабела които идва от ecu-то към бобините също е проверен с мултицет и няма прекъсване.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от alfa_maniak Покажи съобщение
        Мой приятел, който е механик разменя бобините, както и свещите между различните цилиндри, кабела които идва от ecu-то към бобините също е проверен с мултицет и няма прекъсване.
        Я проверете компресията на 3 цилиндър !
        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

        Comment


        • #5
          Не е проблема в компресията, мерена е преди няколко месеца на 4-те цилиндъра, направихме следния опит, извадихме бобината, при поставяне на свещ и допиране до корпуса при контакт няма искра.

          Comment


          • #6
            Разкачете акумулатора, оставете колата така за около 30 минути. След това откачете куплунга на ЕКУ-то и напръскайте контактите на ЕКУ-то и куплунга с контактен спрей, свържете всичко в по обратния ред и проверете дали всичко е ОК.
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от alfa_maniak Покажи съобщение
              при поставяне на свещ и допиране до корпуса при контакт няма искра.
              Все си мисля че може би трябва нещо повече от контакт за да видим искра.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Все си мисля че може би трябва нещо повече от контакт за да видим искра.....
                Е...момчето дет е правил интервенцията е механик....сигурно е въртял на стартер...
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #9
                  Да, не се изразих правилно.

                  Comment


                  • #10
                    ECU - то и изпълнено на хибриден монтаж и всичко е залято с гел. Дори и да откриеш дефектиралия буфер, много трудно ще го подмениш (заместиш с аналог).



                    Ако е сигурно това, че изход за бобина е сгънал, най-добре търси друго ECU имо и транспондер.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Да точно същото ми показаха днес, самите крачета на елементите са с някаква алуминиева сплав, трудно може да се замени елемента. Ако закупя само ecu от друга кола възможно ли е да се обучи към моя имобилайзер?

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от alfa_maniak Покажи съобщение
                        Да точно същото ми показаха днес, самите крачета на елементите са с някаква алуминиева сплав, трудно може да се замени елемента. Ако закупя само ecu от друга кола възможно ли е да се обучи към моя имобилайзер?
                        Доколкото знам, е възможно.

                        При теб имобилайзер го играе боди компютъра.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          ECU - то и изпълнено на хибриден монтаж и всичко е залято с гел. Дори и да откриеш дефектиралия буфер, много трудно ще го подмениш (заместиш с аналог).



                          Ако е сигурно това, че изход за бобина е сгънал, най-добре търси друго ECU имо и транспондер.
                          Ето ги 4-те вляво

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                            Ето ги 4-те вляво
                            Не съм сигурен. Тези левите може и да са за инжекторите.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Не съм сигурен. Тези левите може и да са за инжекторите.
                              на инжекторите не им трябват тутмаци. А и навремето имаше тема, ама мноого отдавна. А и стигне ли до тук може да ги премери. Но да види дали няма сгънато краче на куплунга

                              Comment

                              Working...
                              X